Umiejętność sprzedaży to ważna cecha osobowości każdego biznesmena. Jeśli wiesz, jak to robić – poradzisz sobie na rynku. Jednak aby osiągnąć sukces – potrzebne jest wsparcie.
Oferujemy bardzo szerokie wsparcie w ramach sprzedaży. Optymalizujemy witrynę pod kątem mobile, UX oraz konwersji. Prowadzimy szeroko zakrojone kampanie.
Od SEM aż po reklamę – budujemy szerokie kampanie w zakresie budowania Twojej marki.
Podstawowy pakiet sprzedaży i optymalizacji.
Rozszerzona wersja zawierająca optymalizację.
Całościowy rebranding naszej strony internetowej.
UX to bardzo ważny element naszej strony internetowej. Klient musi być pewien, co kupuje i jak wygląda ten proces. Sprzedaż musi być przyjemnością. Optymalizujemy UX i sprawiamy, że proces jest szybszy.
Analiza ruchu to konieczność. Dlatego warto prowadzić Google Analytics. Prowadzimy analizę ruchu pod każdym kątem. Pogo Sticking, Bounce Rate oraz CR. Jesteśmy gotowi zaimplementować nieszablonowe rozwiązania.
Pozycjonowanie to ważny element sprzedaży. Od tego rozpoczynamy całą działalność oraz optymalizację strony. Dzięki pozycjonowaniu jesteś w stanie pozyskać ruch organiczny oraz wysoką konwersję.
Wspieramy klienta w zakresie optymalizacji UX. Poprawiamy jakość doświadczenia klienta.
Optymalizujemy witrynę pod kątem prędkości oraz innych aspektów technicznych.
Patrzymy na to, jak wyglądają produkty na Twojej stronie. Czy są dobrze zoptymalizowane?
SEO to nie kwestia opcjonalna. To kwestia obowiązkowa. Bez ruchu organicznego, tracimy naprawdę spore zasoby klientów i ruchu.
UX to nie tylko wygoda użytkownika. To cały szereg akcji podjętych w Twoim biznesie, które pozwolą Ci być wyżej.
Jeśli chcemy zwiększyć sprzedaż na naszej stronie – warto pamiętać o wielu aspektach takich jak dobrej jakości elementy graficzne, prędkość czy dobre produkty.
Warto dbać o urządzenia mobilne – niemal 90% osób dokona zakupów na smartfonie. Dlatego koniecznością jest optymalizacja witryny pod tym kątem.
Badania firmySalesforce pt. „State of the Connected Customer 2018” pokazuje jasno, że aż 80% klientów potwierdza rolę doświadczenia użytkownika w trakcie procesu sprzedażowego. Doświadczenie stawiają na równi z samym produktem lub usługą.