Optymalizacja to zbiór konkretnych czynności, które pozwalają nam znaleźć się wysoko w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe. Dzięki niej lepiej rozumiemy zawartość strony WWW, trafimy do odpowiedniego odbiorcy oraz zwiększymy ekspozycję swojego produktu i marki. Sprawdź jakie plany optymalizacyjne oferujemy.
Podstawowy pakiet optymalizacyjny.
Rozszerzona wersja optymalizacji SEO.
Całościowy branding naszej strony internetowej.
Prędkość strony WWW to czynnik rankingowy. Oznacza to, że nasza pozycja Google w dużej mierze zależy właśnie od tego. Optymalizujemy prędkość witryny i optymalizujemy jej kod.
Optymalizacja SEO to przede wszystkim usprawnienie wszystkich elementów widocznych dla robotów Google. Od alt tag, meta description aż po page title. Liczy się wszystko. Dlatego dopilnujemy, aby Twój projekt był dobrze zoptymalizowany.
User Experiance to jeden z najważniejszych elementów optymalizacji SEO. Jak użytkownik zachowa się na naszej stronie wpływa na nie tylko nasz dochód, ale także opinię o marce. Optymalizujemy stronę pod kątem UX.
Klient ocenia stronę już przez pierwsze 0.5 sekundy od pierwszego wejścia – w tym czasie klient podejmuje pierwszą decyzję odnośnie zakupu naszego produktu. Techniczny aspekt jest więc niezwykle istotny.
Tuż przed samym procesem pozycjonowania dobra, solidna firma przygotuje odpowiednią strategię SEO odpowiadając sobie na pytanie – czy więcej ruchu organicznego pomoże nam i w jaki sposób?
Prędkość strony internetowej ma ogromne znaczenie. To czynnik rankingowy. Ma ona ogromne znaczenie podczas pozycjonowania naszej witryny. Tylko tak możemy znaleźć się wysoko.
UX, czyli User Experiance to jeden z najważniejszych elementów optymalizacji naszej strony internetowej. Dzięki dobrej optymalizacji, klient będzie zadowolony. Dobrze zoptymalizowana witryna to klucz do sukcesu.